Herb Fromborka

WażneZmiana numerów telefonów

Od dnia 9 kwietnia br. (środa) w Urzędzie Miasta i Gminy Frombork obowiązują nowe numery telefonów.

2025-04-14, 8:23

Ptasia grypa: zalecenia

Wspólne zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego, Głównego Lekarza Weterynarii, Dyrektora Instytutu Medycyny Pracy i Dyrektora Centralnego Instytutu Ochrony Pracy-Państwowego Instytutu Badawczego na temat działań, których celem jest ochrona osób, w tym pracowników, zawodowo narażonych na kontakt z wysoce zjadliwymi wirusami grypy ptaków.

2025-04-24, 16:50

Powiatowe obchody Dnia Strażaka

Powiatowe obchody Dnia Strażaka

2025-04-24, 13:17

XII zwyczajna sesja Rady Miejskiej

Przewodniczący Rady Miejskiej Jarosław Makarewicz zaprasza na XII zwyczajną sesję Rady Miejskiej we Fromborku, która odbędzie się 29 kwietnia 2025 r. (wtorek) o godz. 9.00 w sali obrad Urzędu Miasta i Gminy we Fromborku.

2025-04-23, 7:53

Komunikat do mieszkańców, którzy mają już zdjęty i zabezpieczony azbest

Komunikat do mieszkańców, którzy mają już zdjęty i zabezpieczony azbest.

2025-04-18, 11:49

Wybory prezydenckie 2025

Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Frombork z dnia 17 kwietnia 2025 roku w sprawie zapewnienia bezpłatnego umieszczania urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów wszystkich komitetów wyborczych.

2025-04-18, 10:26

Kondolencje

Szczere kondolencje oraz wyrazy głębokiego współczucia rodzinie oraz bliskim z powodu śmierci śp. Andrzeja Rodowskiego.

2025-04-17, 12:09

Wybory prezydenckie 2025

Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Frombork o numerach oraz granicach obwodów głosowania, wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych oraz możliwości głosowania korespondencyjnego i przez pełnomocnika.

2025-04-16, 14:20

„Bitwa Regionów” - konkurs kulinarny

Trwa nabór do X edycji ogólnopolskiego konkursu kulinarnego dla Kół Gospodyń Wiejskich pn. „Bitwa Regionów”. 

2025-04-14, 11:33

Wydarzenia


Kalendarz wydarzeń

Projekty


Warto zajrzeć


Projekt pn. „Rozwój nowoczesnej e-administracji w Gminie Frombork - poprawa jakości obsługi mieszkańców”